perjantai 28. marraskuuta 2014

Joululahjoja

Ja niin joulu joutui jo taas pohjolaan. 


Tämä ei ole joululaulu.


Joulun aika on alkanut. Se on virallista, koska Joulupukki avasi joulun Rovaniemellä 22.11. lauantaina, ja mun työ jouluntekijänä alkoi.

Ihana joulu. Rakastan sitä. Ruokaa, pipareita, korttien askartelua, lahjoja, joululauluja, suklaata, lisää ruokaa ja pipareita, jouluvaloja.. 



Joululahjojakin annan mielelläni, varsinkin kun tiedän mitä antaa. Joskus kaverit kuitenkin idiotismipäissään ostaa itselleen kaiken puuttuvan marraskuussa, eikä joululahjaksi jää mitään. Sitten kun kysyy että "tarvisiks jotain joululahjaksi, tai haluaisiks jotain erityistä", tulee vastaus joka aiheuttaa puistatuksia: "en mie mitään erikoista, luotan suhun, oot niin hyvä lahjojen kanssa".



Kai mie oon hyvä ku osaan kuunnella mitä te haluatte!! Perkele.. Toinen kammottava vastaus on "en mie mitään tarvi, ei mulle tarvi antaa joululahjaa :)". THAT IS A MOTHERFUCKING TRAP, I TELL YOU. Koska sitten tulee se päivä, kun vietetään pikkujouluja juuri ennen aattoa, vaihdetaan kavereiden kesken lahjat, ja tuo kaveri antaa sinulle paketin, eikä sinulla ole vastalahjaa. 



Mulla on vaan yks pyyntö. Ihan oikeasti sanokaa mitä haluatte joululahjaksi, se helpottaa kaikkien elämää. 
1) Sie saat luultavasti mitä haluat ja/tai tarvitset. 
2) Minun ei tarvi kiertää toppatakki päällä hiestä märkänä tuhansien muiden
 joululahjoja ostavien kanssa joka vitun ikistä kauppaa läpi etsien inspiraatiota sun lahjaksi.
3) Minun ei tarvi arvailla mikä lahja ois hyvä 
4) Voin kommunikoida muiden ystävien kanssa mitä lahjoja saat niiltä ja vice versa.




Mutta joulu tulee. Se on kiva homma. 


FISTBUMB!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti